Min hund stirrar på mig...

Satt här precis och funderade över vad jag skulle ha för rubrik till dagens inlägg, då jag upptäcker att min hund ligger och stirrar på mig.. Passande tänkte jag.. Haha, onödigt skrivande..... :) Men de är inte första gången han tittar på mig sådär länge djupt in i ögonen... Märklig hund har jag.. Men väldigt bra! Nu somnar han! Lille tuttinutten! :)

Haha igår pratade jag och Tobias på om vi skulle resa iväg en sväng innan sommaren.. jag förrslog Indien i 2 veckor, är ju så billigt med sista minuten dit nu.. Men de tyckte Tobias lät lite sådär.. Så jag frågade honom varför? Nej ni förstår, han ville inte äta gul mat, för de va de ända som fanns där! HAHAHAHAHAHA!! Jag tittade på honom och suckade strax innan jag brast ut i skratt.... Fick googla upp mat i Indien så han fick läsa själv... Och då lät de ju inte så illa tyckte han! Oh herregud jag dör! :) Ibland är han faktiskt riktigt söt! :) Nu ska jag hämta en snus, kommer snart tillbaka.. Haha den hade jag visst redan hämtat vilken tur.. Men va dumt att jag inte mindes de för jag har varit så sugen så länge men inte orkat gå och hämta den! haha.... Va lycklig jag blev nu! :D

Ska jag berätta hur planen ser ut nu då!? Jo men de gör jag.. Blir ingen lång resa nu innan sommaren utan de blir nog en 2 veckors sista minuten nånstans.. (Indien röstar jag på)...... Och sedan så satsar vi på att dra iväg i mitten på december till Thailand - Malaysia.. Fast känner jagmig själv bra så kommer vi nog inte till Malaysia om inte Tobias släpar mig dit... Haha, jag trivs bäst i solen på en strand med en öl i min hand... De rimmade tom.. Oh Yeah! Och då blir jag förslappad.. Älskart! Nu sist jag va i Thailand besökte jag 1 tempel.. Thats It! Sen päste jag bara hela tiden! Tittade inte ens på elefanter eller vattenfall.. Jag hade inte tid......... Hmm? Så de är ju ett som är säkert.. Jag skulle aldrig kunna resa med nån som vill hitta på saker och besöka massa olika tempel och sånt.. jag är på tok för lat för de och jag hatar utflykter! HAHA, vilken jävla tråkboll och latmask jag är! Men de är bara sån jag är, jag älskar att göra så lite som möjligt! Är jag på semester så vill jag bara ligga! (missuppfatta nu inte detta) haha.. ligga = päsa! Nepp nu ska jag kolla resor, de är de ända som piggar upp mig nu! Ajöken



Dagens citat: Ge alla ditt öra, men endast några få din röst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0