Måndag morgon..

Så vart de Måndag igen då.. Och ännu en gång starten på en helt ny vecka! Idag så är det alltså första dagen som man ska börja göra "viktiga" saker.. Sådant som man tycker man ska slippa när det är helg! :) Och de känns alltid lika jobbigt och tråkigt...... Jag har blivit förslappad! :)

Igår satt jag och Hanna och gjorde Högskoleprovet... Ett test prov som jag fått med mig hem när jag varit hos en studievägledare :) Oj Oj säger jag.. De är svårt! Jag tror jag måste plugga lite Matte innan jag hugger in på det provet! :) Och typ plugga in en ordbok!! :)

I Lördags va de Robinson tittande hemma hos min mamma.. Jag stensomnade i hennes soffa och de gick inte att väcka mig jag bara gnällde! :) Så jag blev efter ett tag lotsad in i gästrummet :) Jag va sjuuukt trött och lika trött va jag igår! Haha och nu sitter jag och kollar på nyhetsmorgon därnågra 7:e klassare har gjort någon dans till... Oj va ovanligt, Michael Jackson! Och vissa är ju liite vilsna :) Speciellt killarna, dom tjuvkikar ganska mycke ;) Och någon annan dansar lite breakdance och de hela avslutas med att en utav dom ställer sig upp på nånting och skrattar (härmar ett skrattljud) så där häftigt :) Gulligt va de iallafall! Det ska tydligen bli obligatoriskt med dans i skolan? Haaa, hörde jag rätt?

Idag blir de morgon promenix med Shivaz, solen strålar ju helt otroligt idag!! Klockan 07.50 strålade de in igenom fönstret! Gud va skönt att de är så ljust på morgonen nu! :) Ja ja, ha en underbar dag!! Tjing


Dagens citat: Det är bara döda fiskar som följer strömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0