Kan det vara dags igen mån tro?

Ja jag tror de.. "sprang" på en resa till Thailand för 5300 kronor.. Från 21 april till 22 maj.. Kan det vara något tro? Jo jag tror nog det va! Och de ska man väl kunna skrapa ihop... :D Haha, hur jag nu ska lösa de!?! Men de går nog.. De stora problemet är väl ifall Tobias Kan åka med?? Eller kanske vill någon annan åka? Sist åkte jag ju själv.. Eller nej föresten, jag va ju på Cabo Verde öarna sist.. Men 2 månader innan va jag i Thailand 1 månad själv.. Och SEN åkte jag till Cabo Verde öarna med Tobias.. Och nu vill jag åka igen.. :) Haha, men vad ska man göra annars då? Jag har ju inget fast jobb och jag ska ju börja i skolan till hösten.. Fast jag vill ju iofs. resa till Vintern igen.. Men de ska nog gå att ordna de med.. De brukar de ju göra + att jag har en plan för min resekassa då! HAHA! Så när Tobias kommer tillbaka efter att han varit ute med Shivaz så ska jag föreslå en liten resa innan sommaren.. Underbart! De ska han väl kunna ordna?... :)

De vart ett tag sen jag skrev här.. Men ingen skada skedd hoppas jag.. Är ju inte super duktig på att blogga direkt.. Och nåt vidare intressant skriver jag nog inte heller.. Haha.. Som sagt "Världens Tråkigaste Blogg".. Den här tjänar jag nog inga pengar på.. :) Men men, grejen är ju den att man alltid måste tänka på vad man skriver, för ALLA människor har ju åsikter om precis ALLT! Skriver jag tex. att jag älskar mitt land, då är jag rasist.... Hmm? Om människor istället kunde ägna sig liiite mer åt sina egna problem istället för alla andras så skulle nog alla ha lite trevligare runt om.. MEN, de verkar ju vara på TOK för jobbigt och tråkigt.... Och de roliga är ju trots allt att även om jag skulle isolera mig i min lgh. eller resa iväg eller på nåt sätt bara strunta i att beblanda mig med folk.. Så tro mig, folket hade hittat på något att prata om ändå! Då kanske man hade blivit "psycho för att man inte visade sig ute" eller rent av kanske folk hade sagt att man va död?!? Ja mina vänner, människor är ett lömskt folkslag! Har dom inget att prata om så hittar dom något att prata om, vare sig de är sant eller inte.. OCH läser "rätt" person detta så blir jag väl klassad som en allvetare, eller rent av en allhatare? Vem vet, nåt blir de iallafall.. Har stött på allt för mycke idioter för att inte ha lärt mig det ännu! Haha!! Nepp nu kom karln tillbaka, dags att tala om allvarligare saker och defenitivt roligare! Haha, so long!



Dagens citat: Ge FAN i alla andras problem och ägna dig åt dina EGNA istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

frida du är så underbar! lycka till :)

2009-03-07 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0