Jag ser det snöar...

Haha hur kunde man vara så dum att man trodde att våren var påväg?????? :D
Men samtidigt kan man ju inte låta bli att le lite i smyg.. Finns de något mysigare än när man ser ut igenom fönstret och det snöar.. Då tänder man lite ljus, sätter sig framför TVn under en filt och glor på meningslösa serier :) UNDERBART! haha, men så är ju jag en riktigt lat liten rackare också, så jag blir bara glad när jag har en anledning att tacka nej till promenader och att ses på stan och ta en fika... HAHAHAHA och de mest komiska i detta är ju att jag aldrig får några förfrågningar om det ändå! HAHAHAHAHAHAHA! Vad fan ska man skylla på då? Man får helt enkelt inse att man är lat och tycker bäst om att ligga hemma och päsa.. Lika bra att vara ärlig! :) haha... Nej så illa är de väl kanske inte.. Ibland piper telefonen faktiskt även för mig :)

Helgen har varit bra och dålig.. Herr Ågren har varit framme och spökat även hos mig i helgen, och de mina vänner, de va längesen sist! Men ibland behöver man väl ett litet uppvaknande kanske.. Nu vet jag att en viss liten Lina nog blir hemskt nyfiken när jag skriver såhär.. Men jag kan ju faktiskt inte skriva detta dunder dumma i bloggen tyvärr.. Får skicka ett litet meddelande på facebook.. hahahaha tack för facebook! Men men, de är lite roligt hur människor kan få en grej att låta 100 gånger värre än de var.. Ja ja.. De har man väl lärt sig nu, men man slutar aldrig att förvånas.. Och eftersom att detta är typen av något som är über roligt att skvallra om så får man väl räkna med de.. Men de som förvånar mig mest är att tom. pojkarna gör de!!!! hahahahaha.. De va något nytt! :)

Något roligt var iallafall att jag stog och tog på min väns mage en del i helgen.. Haha "växer den inte snart?".. "Kom igen nu då, nu har jag ju stått här i 10 minuter och känt".. Haha.. Jag tycker de är så roligt det här! Jag längtar tills hon blir tjock så jag kan få ta på hennes mage hela tiden! :D Och så slog de mig här om dagen att man faktiskt är påväg in i åldern då alla ens vänner skaffar barn.. Börjar man bli mogen för de alltså? Jag hör nya mönniskor var dag som ska ha barn.. Och de kan jag säga, detta är en riktigt spännande ålder! Så snart får väl jag också ta och föröka mig :) !! Nä,nu ska jag surfa runt lite.. Tack för att de finns underbara människor! Och fy skäms på er dummisar! Ciao


Dagens citat: Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt.

Kommentarer
Postat av: Lina

GAHHHH!!!! Jag vill ha ett mail NU!!!!! :) Eller skaffa skype så kan vi prata! Bara att ladda ner vettu!!!! Jag döööör av nyfikenhet! Du vet hur jag är :) hha

2009-03-02 @ 21:24:05
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0