:)

Jag har läsare trots allt! :) Va roligt!! Keep up!!

Nu sitter jag i soffan och kollar på Sveriges Värsta Bilförare.. HAHA! De är så sjukt roligt! Och herre va dåligt dom kör!! Hur fick dom körkort överhuvudtaget?!? Dom som godkände dom måste skämmas när dom ser detta! :D Men men, de är ju roande så man ska inte klaga!! :)

Får rätta mig själv lite i de senaste inlägget då jag skrev att man vet så mycke om personer som dom inte vet om. Jag tror ju inte på allt jag hör, absolut inte. De jag menade va att man vet saker iom. att de finns personer som inte alltid kan hålla en hemlighet.. Men lösa rykten tror jag sällan på. Defentivt inte efter att man själv fått höra så mycke konstiga saker om sig själv.. De roligaste jag fick höra var en polare som vart i USA i ett halvår och när han kom hem så sa han följande: "Wow Frida, att du köpt hus, fått körkort och skaffat barn de trodde man inte.. Inte allt på ett halvår" HAHAHAHAHA! Jag höll på att skratta ihjäl mig.. De som var sant var följande: Jag höll på att ta mitt körkort, hade tittat på hus och hade skaffat en hund....... Ja ibland kan de bli en salig röra på saker och ting!! :)

Nu ska jag återgå till mitt TV tittande och mysa lite med min hund och min karl! Imorgon blir de myspys med Moni och sen ska jag, ja vad ska jag, hitta på nåt kanske... :) Sussa sött raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0