En magsjuk hund....

Ja som ni ser är jag upp med tuppen.. Hmm...... Sen ca. 1.5 timme tillbaka dock.. Jo anledningen är att jag låg som vanligt och morgon mös med Shivaz i sängen när han helt plötsligt skulle spy!! Så jag fick kasta ner honom och han hinner precis utanför sängen med huvudet när han spyr! Och jag brukar faktiskt aldrig ha några problem med hund spy faktiskt.. Kan man inte tro om man känner mig kanske men.. :) MEN idag så trodde jag att jag skulle dö! De luktade avföring, riktigt sur, illaluktande, gammel avföring som riktigt sved i näsan!! Ohh, jag ryser bara jag tänker på de! Och inte nog med de! Min kära stackars lilla vovve slutade ju aldrig spy!! Och rätt som de va så började han baja också! Då fick jag nog, min mage va helt omtumlad av alla gånger jag hulkat, så jag ringde Tobias! Tack gode gud för karlar ibland! Så han fick åka hem ifrån morgon mötet på jobbet och hjälpa mig torka BAJS OCH SPY.. haha, rätt komiskt när jag tänker tillbaka på de nu.. Hmjj.. Nu är min hund alldeles slut men han vill inte komma in ifrån balkongen.. Så han mår nog fortfarande dåligt.. Min lilla älskling!

Och så ska jag säga er de, jag läste Linas blogg och såg att hon kikade lite på Rederiet så jag tänkte för mig själv, de kanske man skulle kolla på.. Nu mina damer och herrar är jag torsk på de.. Har precis sätt klart säsong 1 och håller nu på att ladda ner säsong 2! Haha, TACK Lina för tipset! Jag är numera upptagen dag som natt med att kolla på Rederiet! Tänkte plöja igenom en säsong under helgen också så mig kommer ni inte se röken av i byn! HAHAHA! Nä, nu ska jag dricka kaffe! Hej då


Dagens citat: Att lära utan att göra, är som att älska utan att röra.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Jag är inne på säsong 12!!! Helt galet kul!

2009-03-05 @ 16:02:19
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0