:) eller :(

Ja jag vet inte vad jag är på för humör idag.. Har varit ute med Shivaz.. Inte så roligt när de ligger 1 decimeter snö på gatorna??!! What?? Jag gick upp och upptäckte till min fasa att de va masssaaaa snö ute????? Inte mer snö.. Jag vill inte ha mer snö nu.. Jag vill att de ska bli varmt och skönt och GRÖNT ute!!!! Ja ja.. nu ska jag avnjuta en toast.. Galet gott! Skinka, ost och tabasco!!!!!! Woohhooo..

Idag funderar jag på om jag ska ta mig till blomsterlandet och köpa nya växter till sovrummet... Jag behöver gardiner också.. Och färg till hallen och köket.. Samt ett hallbord och en spegel.. Och en ny stekpanna och stekspade.. Ja jag kan hålla på i evigheter! :) De finns inget stopp på vad jag behöver :) Men vissa saker går ju före andra! Naturligtvis...... :) Ja ja, nu blir de "Efter tio" och en toast! Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0