Detoxkur!

Jepp, imorgon är det dags, Detoxkur = 2 veckors rening i kroppen.

Igår va jag nere i Hälsokostbutiken och köpte vaxstänger. Det är sådana man stoppar i öronen och suger ut allt vax man har. Mycke effektivt! :) Samtidigt som man blir super ren i öronen så är det också väldigt avslappnande! Ja ja, när jag gick därifrån (ganska så mycke fattigare, med tanke på att allt i hälsokortbutiker är SVIN dyrt)  så fick jag faktiskt senaste nummret av Hälsa på köpet! -man tackar man tackar-.. Så igår när jag satt och bläddrade igenom den så fann jag ett uppslag med denna Detoxkuren. Och eftersom att jag och Bias redan bestämmt att vi ska bli sunda from. 1 April så passar ju detta perfekt! Så nu framöver så ska jag blogga varje dag och berätta hur de gått och exakt vad jag ätit och hur mycke jag motionerat! Ytterliggare ett skäl till att man INTE ska kunna fuska! Med andra ord: Ingen skräpmat, inget bröd, inget ris, potatis, pasta, kaffe, The, INGEN ALKOHOL! Med mera! + minst 2 liter vatten om dagen, lugn och ro innan måltiderna, minst 20 minuters motion om dagen (man skall bli svettig) mm.. Ja ni ska få lov att följa detta lilla projekt! Önska mig lycka till! Men nu har jag bestämmt mig!!!! :D

Ja ja.. Idag är andra dagen av min förkylning och jag hoppas att jag är frisk imorgon! För då börjar ju kuren och då måste jag ut på min ordinarie långpromenader med Shivaz! Nu ska jag fortsätta glo TV och bota min förkylning! Hörs imorgon! Ciao!


Dagens citat: Glöm dina bekymmer, imorgon kommer det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0