Den rätte för Rosing!

Japp, de är vad jag kollar på nu :) Jag kan inte låta bli att tycka om de, men samtidigt så känns de bara så B! Och vad ser hon egentligen i Hugo? OHOY han är ju bara 19 år? Och hennes äldsta barn är 15?! Ja ja, alla äro vi olika! Men man kan ju inte låta bli att undra?... De är iallafall ett tidsfördriv det här programmet! Ett riktigt sådant där slötittar program som man fastnar i! :) Och -host- följer.......... :)

Nog om det.. Idag har jag inte gjort nånting, har mått illa hela dagen.. Det började igår kväll, hela natten och hela dagen... Segt! Så jag har halvsovit hela natten typ... Och helt plötsligt inatt så börjar de låta som 17on.. Både jag och Tobias satte oss upp i sängen och undra va fan de va som försigick? Det bankade och lät högt som attans.. Jag blev rädd och trodde det va någon som blev ihjälslagen på en balkong.... Fråga mig inte varför?! Haha.. Och sen fick jag för mig att de stog någon med en yxa och slog på räckena i trappuppgången.. Ja man fantiserar ganska vilt när man blir rädd! :) De visade sig iallafall till slut att de va en kartong, vars ena kant hade frusit till is, och när de blåste så blåste den upp och slog in i balkongen.. :) Så lite rätt hade jag iallafall med att de var någongting på balkongen :) Haha.....

Ja ja, nu ska jag se vad som händer mellan Hugo och Linda.. :) Dom har ju faktiskt delat säng i detta avsnitt :) Oj Oj Oj! Adjöken... (blir inget dagens citat idag, kan inte komma på något bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0