Äntligen Fredag!

Eller? Jag gillar Fredagar för då vet jag att jag med gott samvete kan tvinga Bias att vara vaken när jag inte kan somna :) Haha... För han har ju sovmorgon! Själv kan jag inte sova längre än till max 09.00.. Märkligt! Även om jag somnar vid 02.00 snåret så vaknar jag runt 09.00 dagen efter ändå! Riktigt skönt faktiskt, för då sover man inte bort halva dagen! :)

Idag gick jag upp ur sängen runt 9 tiden och klockan halv 10 fick pysen mat.. Sen åt jag frukost och drack mitt morgon kaffe. Och runt halv 11 tågade vi ut på en långpromenad! Så skönt väder ute idag verkligen! Igår va de lite kyligare i luften men idag va de alldeles perfekt för en upp piggande promenix! :) Kom innanför dörren för ca. 30 minuter sen och nu puttrar kaffet ute i köket! Snart dags för en kopp! :) Närmare bestämt typ nu.. :) Och de smakade faktiskt riktigt bra! Planerna för idag är väldigt få... Faktiskt inga alls! Blir nog ytterliggare en hemma helg! Men nästa helg ska jag nog till Göteborg.. Psychadelic Cave Party då! Men men, vi får se ifall jag orkar mig dit :) Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer! Ha en underbar dag i vårsolen! Adios amigos


Dagens citat: Lycklig den som inte sörjer över vad han saknar, men som gläds åt vad han har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0