1 999 kronor!!!!!

Jag höll på att tappa hakan när jag precis klickade mig in på Resias sista minuten resor!!! Att resa till Thailand har aldrig varit så billigt som de är nu tror jag!!! Igår kostade en flygstol i 2 veckor 3 300 kronor.. Och idag min vänner kostar den 1 999 kronor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni eller? 2 000 spänn för en flygstol i 2 veckor!!! Till Krabi dessutom! :D Jag är så sugen så ni anar inte!!!! Men så kan jag inte för den 18 är en mycke viktig dag och utresan var den 13...... Synd att de alltid ska krocka!! Jag som har typ varenda dag ledig annars men så krockar de just den här gången..... Typiskt! Men men, de va väl helt enkelt inte meningen.. Eller vad tror ni? Men är ni sugna på att typ sticka iväg NU så dra för 17on!!! De är ju fasen den 13 idag????? FREDAG DEN 13.... oj oj oj oj oj... :)

Nog om de, ett litet tips från mig som tappade haken när jag såg de :) Haha snacka om att inte ha nån koll alls på datumen.. Hmm.. HAHA! Nu ska jag dricka kaffe förstår ni.. Håller på att vänta på att mina avsnitt ifrån rederiet ska bli nerladdade.. Så jävla segt går de!! Igår kollade vi på Slumdog millionare, riktigt bra alltså!!!!!!! Att rekomendera till er som inte sätt den!! Sen ska jag träffa Mooooni :) De ska bli roligt! Och LINA jag kan berätta för dig att de ligger 1 decimeter snö här hemma......... Ha Ha roligt...... -eller inte- :) Och du sprätter omkring i dina vår skor!!!!!!!!!!!!!!! Och äter jordgubbar!!!??? Fy fan va avundsjuk jag blir!!! Thailand hade suttit fint, då hade jag iallafall vart brunare än dig ;) Haha.. Nä nu ska jag hämta mitt kaffe.. Skriver sen igen kanske!! Adjöken


Dagens citat: Den ända människa du kan ändra på är dig själv.

Kommentarer
Postat av: Lina

Även fast det är fredag idag, så känns det som en Torsdag efter en GG 18 natt! Ångest utan anledning och trött som få... Haha, härligt att ni har snö! Jag är INTE avis:)

2009-03-13 @ 09:34:03
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0