UNDERBARA SOMMAR!

ÄNTLIGEN HÄR!!!!!! Kan man vara annat än lycklig? Har nu spenderat 2 heldagar i solen och fått en härlig bränna! Tack för mitt underbara pigment! :) Kom precis innanför dörren för vi har nämligen varit ute på Rödön och grillat och badat lite! Helt underbart med "eftermiddags bad" :) Klockan är 20.00 och de är fortfarande sjukligt varmt ute! :) ME LOVE IT! Om jag gör!!! :) Men efter en hel dag i solen så blir man fasligt trött! De märkte jag igår, då sten somnade jag klockan 21.30! Haha, mitt uppe i en film! Jag riktigt försökte hålla uppe ögonen, men tillslut gick de inte mer! :) Men men, finns ju inget härligare än en sådan trötthet och man vet att man kan somna om man vill! :) Haha.. Ja ja, vad finns de mer för härligheter jag kan uppdatera om? På Lördag blir det 50-års kalas! Då firar vi Tobias och Brandts 25års dagar! Hmm, skriver man så? :) Jaja.. De kommer iallafall bli riktigt roligt skulle jag tro! :) Men men, nu ska jag hoppa in i duschen och skölja av mig 2 dagars saltvatten! :) Ha de finemang!! TJING TJONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0