Same Same but Different..

Kom jag att tänka på nu.. Det sa dom i Thailand hela tiden och alla tyckte de va ett så bra och roligt uttryck så dom skulle köpa t-shirts med de trycket på.... Själv tyckte jag inte de va något direkt märkvärdigt? Så har man väl alltid sagt? Ja ja.. Idag är det Måndag och solen skiner ute! Dock är det kyligt i luften och jag är så sjukt trött på Svensk sommar så de finns inte! De är mitten av Juni och de är fortfarande kallt ute!?? Skjut mig... Men man får väl vänta och vänta och vänta!? Till helgen är det Midsommar, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.. Midsommar är väl lite väl överskattat? Inte sant? Men jag antar att de blir Grebbestad.. Va faktiskt inte där förra året, så kanske hade de varit trevligt med ett besök där? Ja vi får väl se vad som händer.. Hellberg och Brandt ska iallafall dit med sina båtar, så de blir nog ett riktigt ståhej där! Kanske får man lov att besöka dom? :) Haha.. Ja ja, vad mer kan jag uppdatera er med? Inget som inte är allt för personligt iallafall.. Nepp, nu ska jag gå ut på balkongen och se om de har blivit varmare ute! :) *HoPpas HoPpas* Bli bli bli... Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0