Så vart de ny hårfärg...

Jepp, idag va de besök hos frissan! Studio Rosanna, en vännina till mig.. Hon fixade och färgade mitt hår! Det blev skit snyggt, men de blev lite rött.. Och jag har aldrig haft rödaktigt hår så de känns ovant.. Har inte riktigt bestämmt mig för ifall jag ska behålla de som det är, eller be henne slänga i mer färg så de bli mer brunt.. Skall jag vara våglig och behålla de som det är? Måste fixa bild, så ni får se! Jag gör de med detsamma.. Vänt lite.. Så då vart de klart.. Lägger upp ett par stycken så blir de i lite olika ljus.. Själv funderar jag på om man bara ska slänga i lite mer bruna slingor? Kan de gå kanske.. Här kommer de bilder, så gör jag ett nytt inlägg med bilder ifrån helgen! :) Tänk nu på att jag va svarthårig ifrån början för er som inte redan vet de :)









 

Lite lila/rött är det allt, inte sant? Men ändå ganska snyggt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det var jättefint!!

Och tänk nu på att du var ganska blond innan du blev svart! ;)

2009-06-11 @ 16:23:38
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh tack ska du ha! :)

Men jag är lite ovan med dom röda tonerna dock :) Men får väl ge de en chans :) haha

2009-06-11 @ 17:54:10
Postat av: mams

jättesnyggt! Nu är du snart lika snygg som mig....

2009-06-11 @ 18:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0