OJ OJ OJ vilken uppdatering!!

OH NO, BIG NO! De va de sämsta jag varit med om! Jag är värdelös på att uppdatera.. Men men, nu gör jag ju de! Men de är de att jag tycker de är tråkigt utan bilder.. Och jag har varit sjukt dålig på att knäppa bilder de senaste... Tom. i Söndags va jag helt kass! Glömde kameran i en lgh, så drog ner i Sthlm city och kollade Bruce utan kamera.. Hmm? Ja ja, fick så tappert använda min mobil, men de blev i stort sätt bara filmer.. Ja ja, som sagt, i Söndags va jag i Sthlm, jag ÄLSKAR Sthlm! Jag vill bo där, jag vill leva där, jag vill åldras där! :) Haha... Vad mer har hänt? Jag kom in på folkhögskolan! Sjukt skönt att veta vad som ska ske de närmaste året! Me like! :) Just nu kollar jag på Sex and the City.. Ska försöka åka ut till min far och hämta våran bil idag, men känner att soffan är ett nedrans bra alternativ också.. Hmm, vad skall man välja tro? Får nog bli till att hämta bilen, hatar att inte ha tillgång till bil dygnet runt!! Ja ja, kan berätta något mer roligt, imorgon skall jag till frissan och färga mitt hår! SJUKT SKÖNT att få de gjort!! Bara att hålla tummarna på att de blir bra.. Så får jag väl försöka lägga utt bild på de imorgon! :) Hmm, men jag lovar inget! Haha.. Ja ja, ska se om jag kan få liv i min kamera så kan jag åtminstone ladda upp bilder ifrån i Fredags.. Då vart de dans i staden! Lite högtaler och musik så vart de fest på gatorna i U-town! Vi hade iallafall kul, konstapeln och hans vänner, mindre roligt kanske :) HAHA.. Ha de nu för j*vla bra! Fridens Liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0