Nu är det hett!

Ja de är de banne mig! Men man ska inte klaga... Men de är bara så sjukt jobbigt att sova när det är för varmt! På dagen får de vara hur varmt som helst, men på natten...... Ohh, då hade de varit skönt med lite svalkande fläktar! :) Jaja, de är ytterliggare en kanondag här på Västkusten, och beachen kallar! Ska ringa och väcka min vän Fredrik a.k.a Bella/Bula mm.. Han ska nämligen med! Igår åt jag blåmusslor, och även denna gången vred sig magen och jag vart helt ras! Så nu blir de inga mer musslor för mig!! :) Jag, Hellberg, Torra och Brandt hyrde en film igår efter vi tagit ett kvälssdopp och grillat på Rödön.. Va hur trött som helst verkligen! Eller ja, de va nog vi alla! :) Va även hos Brandt och kollade bil igår.. De blir en V50! :D Wihoooooo!!!! Nu ska vi bara bli av med den andra bilen! Sen ska jag köra goa bilen!!!!!! :D Jag är go och glá för det!!! Inte behöva oroa sig för att något ska gå sönder! FY FAN va underbart!! Ja ja, nu ska jag ringa Bella och sen ska jag ut med Shivaz pivas! :) Halleluljah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0