Måndag och fortfarande kanon väder!

Japp, så sant som det är sagt! Idag va deMåndag igen, fortfarande trött efter helgen känner jag! Börjar man bli för gammal för en tokig fylla eller?? Jag tycker ju inte de alltså.. Är ju för 17on knappt 21? :) Igår fick jag ålders ångest! För första gången i hela mitt liv! Kunde inte somna... Låg och tänkte på att jag sabbar mina "bästa" år med en massa skräpmat och slapp i soffan! Jag fick bokstavligen talat, PANIK! :) Så jag bestämde mig för att bli sjukt snygg istället! Så nu ska jag bli de hade jag tänkt.. Lite sent med "Beach 2009" så de får bli slutet av sommaren istället! :) Men får inte ni de någon gång då? mellan 20 och 25 så har man ju sina guldår. Eller? De är vad jag tror iallafall.. För när man passerat 25 så börjar man åldras ganska snabbt, synligt! Speciellt då kvinnor, de syns väldigt tydligt i ansiktet att man har ett par år på nacken.. Och jag får panik!!!! Detta slog ner hårt på mig alltså.. Haha, shit, jag blir fan inte yngre och snyggare längre!!!!!!!!!!!!!!! ÅGREN! :) Haha.. Nu får jag panik igen.. Jag måste börja ta hand om min kropp nu, innan de är för sent! NU IDAG måste jag göra det!! Inte imorgon eller nästa vecka... NU!!!!! Och en grej till som inte handlar om min ångest, vi ska åka och kolla på ny bil i veckan!! Fy fan va jga ärglad för de!! Jag har ju röstat på V50n, den är ju snygg och ändå combi.. Inte så stor combi heller.. Den är perfekt! :) En svart vill jag ha.. Och tobias är faktiskt med på de också.. De är väl första gången vi faktiskt vill något samtidigt! Haha, som har med att köpa grejer eller liknande som är dyrt och kräver planering! :) Så är vi faktiskt eniga! :) WIHOO!! Jag är pirrig!!! Jag ska pusha på T så vi kan åka till Christopher idag och kolla bil!!! Måste ju provköra också :) Haha..Nä nu får se va nock!!! Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för att du gav mig ångest nu frida!

2009-06-29 @ 14:21:11
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAHA! De är ju inte så, de va bara jag som va cp imorse!! :) Du behöver inte ha ångest, du har ju inte en ända rynka! :)

2009-06-29 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0