Lite ståhej ifrån helgen!



Kvvällen började hos oss.. Här sitter mina goa gubbar!!



Men jag begav mig ner till ett annat party på Gräddhyllan.. Dosé och Linus



Ohhh så han tar i!!!! Nu är det folkfest!!!



Jag och Dosé tar oss en rökpaus i allt ståhej!



Upptäckte att några av pojkarna hade nakenfest.. :) Haha



Goa Daniel spelade en truddelutt på gitarren.. :)



Jonas goes nut! :)



Söta Leifi stod för musiken denna fton.. En stund iallafall tills jag började hetsa..



Påväg ner till byn.. Me and Jonas roar oss med att va snygga och fota oss själva..



Sussi jobbade i baren.. :)



Leifi vart så glad att se mig så han slog till med sitt bästa leende..... :)



Goa goa Buddha!!



Fiffi och David satt och va sociala medd oss! :)



Såhär snygga har vi nog aldrig varit....... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0