Dags för beachen!

Jepp, nu är det dags att traska ner till beachen igen! Ska bara gå en sväng med min hund först.. Även fast vi va uppe vid Bjursjön imorse så ska jag ta mig en tur innan jag drar till beachen! :) Så kan jag gotta mig med gott samvete! :) Idag ska jag ta med mig kameran också, så lägger jag upp lite bilder sen! Så får vi se om de blir några fina! Ska försöka plåta mina stygga bränna som jag ska bygga på idag ;) Haha! Nä, så stygg är den inte än, men den kommer nog att bli om vädret håller i sig! Ska ringa lilla Moni också, såg i hennes blogg moniramoses.blogg.se att hon skulle till Skeppsviken idag med! :) Då kanske jag kan få klämma lite på hennes bebismage :) Oh så mysigt!!! Hon och Hampus kommer få världens vackraste barn tror jag! Tills jag får mitt :) Haha! :) Men de kommer bli en riktig sötis, de vet jag! Och sen ska en annan jag känner, fast som blivit knäpp, ha barn nu i dagarna.. De kommer också garanterat att bli en sjukt söt unge! :) Håller tummarna för han och hans käraste, även fast jag tycker han är knäpp ;) Haha.. Ja ja, nu måste jag fixa inför min tur till beachen!! Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0