ÄLSKAR BEACHEN!!!!

Japp, de gör jag verkligen!! Jag älskar att ligga i solen, när jag blir för varm hoppar jag i havet och tar mig en simtur! Kan de bli bättre? ÅH JO DÅ!! Nu när beachsäsongen har börjar har jag ju naturligtvis införskaffat ett par korsords tidningar!! "Lätta Kryss" Såklart! :) Haha, man kan ju inte va bäst direkt! Måste ju börja med dom lätta! :) Haha.. Så där ligger jag  på min stora stora handduk, läser korsord, kikar på folk och när de blir för varmt hoppar jag i plurret!! Fattar ni eller? De har blivit SOMMAR!!!!!!!!! :D Klockan är 09.15, ska alldeles strax gå ut med Shivaz så jag kan sticka ner till playan runt 10 snåret! De blir för varmt för snutten att vara i solen nämligen, så han har de bättre hemma! Fast jag har hittat ett kanon ställe där Shivaz kan vara med också! Fast de är lite långt dit och jag har ingen bil.. Men vi va där en sväng igår! Han hade de nog lika gott som jag! :) Fick en hel del färg igår, tack för att jag har så lätt för att få färg, någon! :) Mamma och pappa kanske... :) Solen skiner och de är vindstilla, kommer nog bli en het dag!! Så alla, packa beachväskan och åk och bada!!! På Söndag blir de besök i huvudstaden, Bruce Springsteen står näst på listan för events i sommar! :) Gudars va roligt de ska bli!! Och Hellberg, om du läser detta, du har missat kanondagar här hemma, men vädret sviker dig säkert inte i Singapore heller! :) Ses snart!! Nu ska jag ut med hunden!!! Tjing Tjong

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du väl snart skriva nåt nytt.....

2009-06-09 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0