Å så va de Fredag igen..

Japp, nu vart de Fredag igen och folk börjar få semester! Härligt! Min pojk ska inte ha förens i mitten på Juli, 2 veckor kvar tror jag..? Hmm, jaja.. Imorgon är det stort kalas, som jag tidigare nämnt! Vi satt här igår, jag, Bias, Brandt och Hellberg och pratade om vilka som skulle bjudas.. Vi kom på 4 stycken.. HAHA, sen va de helt blankt.. Men idag har jag nog kommit på tyo 20 stycken, som vi missade igår,, haha.. Ibland kan man bli helt nollstäld i huvudet när man ska komma på folk man känner.. De blir jag iallafall! Men efter en stund så bara de ploppar upp en massa roliga folk i skallen! :) Ja ja, nog om det.. De är inte min födelsedag så folket som ska komma är deras val! :) Jag ska bara stå vid Tobias sida och se snygg ut ;) HAHA, skoja.. Ja ja, idag ska jag och Hellberg åka till beachen och ha de gött.. Vämtar på att han ska bli klar på jobbet bara.. Så då kunde jag ju lika gärna skriva lite i bloggen.. Glömde kameran igår, har de någonsin hänt förr?, men ska ta med den idag! Om jag inte råkar glömma den idag igen.. Haha.. Minnet är bra men kort! Ibland, väldigt kort! Speciellt när jagkör bil, då kör jag nästan alltid fel, och precis när jag svängt frågar jag mig själv, va gör jag? jag ska ju rakt fram..... Hmm, ja ja.. Så kan de gå ibland.. Nu får de va nog, mer orkar man ju inte läsa! Höres av!! Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0