Vilket skitväder!

Ja, nu får de gärna sluta regna!! Nu vill jag ha sol igen, dessutom börjar ju semestern för mina favorit gubbar! :) Så idag gör dom sista arbetsdagen! :D Jippi! Naturlitgvis är ju T den största favoriten :) Haha.. Så första semesterveckan inleds ju med den såkallade "seglarveckan", kommer bli ett totalt fyllekaos.. Jag personligen kommer nog inte vara med hela veckan, men blir nog ett par blöta kvällar iallafall :) Imorgon bär det iallafall av till Grebbestad! Med bästa Lina! Där ska vi ju sammansträla med båtgubbarna! :) T åker nog kanske ut till dom redan ikväll, så då blir de en ensam hemmakväll för mig :) Lina kanske ligger över :) Hihi, nä nu ska jag ut med hunden i spöregnet! Någon som vill byta? ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade gjort vad som helst för att få ha en lita voffsing ;)

2009-07-10 @ 11:47:44
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0