Sunny Sunday -not-

Nepp,idag är första dagen på 2 veckor som solen inte har strålat över Västkusten.. :( Men men, de har varit ganska härligt idag ändå :) Dagen börjar jag med lite myspys i sängen med min älskling och Shivaz... Sen tog jag och Shivaz och traskade ner till affären och köpte frukost till mig och T. Det blev ost - och skinktoast med tabasco på :) HUR GOTT SOM HELST! :) Efter de så tog vi de lite lugnt och sedan bestämde vi oss för att åka till Torp och köpa en frisbee.. Det blev dock lite mer saker än 1 frisbee :) 2 dukar, värmeljus stakar och en liten matta som jag lagt framför balkongdörren! (fick även följa med hem) :) De är som små detaljerna som gör hemmet! Inte sant? Men men, vi drog iallafall ut och kastade frisbee med Shivaz, de tyckte han va skit kul, fast han va lite trött.. Oj, glömde även att vi köpte ett nytt koppel till honom, kändes som att han behövde de....... :) Haha.. Han är faktiskt ganska bortskämd våran hund :) Då kan jag bara tänka mig hur de kommer bli när första ungen pluppar ut......... ;) Typ, super bortskämd :D Men men, i Torsdags (till min förvåning) så ringde LINA :) till mig (trodde ju inte att hon skulle komma förens på Fredagen) så jag blev typ chockad och superglad! Träffades en halvtimme senare i Skeppsviken där vi tog ett par folisar och snackade goja med en massa andra människor.. Blev till att spendera Fredagen med henne också.. Träffade även goaste Moni på beachen! OJ VA HON ÄR SNYGG MED SIN BEBISMAGE!!!!!!!!!! :) Får se ifall jag kan få ta mig ett kort nån dag och kanske få tillåtelse att lägga upp? :) Ja ja, hade iallafall en sjukt trevlig Fredag! Först med godingar på stranden och sedan med Linisen på kvällen också! Vin på balkongen hemma hos mig och sedan ett besök i byn.. :) Lördagen va desto tråkigare... Men de går jag inte in närmre på.. Och idag är de Söndag.. Och hittills har den varit riktigt lyckad!! Nä, nu får de va färdig skrivet... Ha en fortsatt trevlig kväll! TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0