Sorry

Jepp, sorry för urusel uppdatering! Mycke har hänt på 2 veckor så de orkar jag inte skriva ner här.. Igår iallafall så fick jag och T för oss att vi ville dricka pilsner. Så vi bestämde oss för att dra till Butler´s, men så snackade jag med Anna (försökte fixa länkning men de gick ju åt helvete, så klicka på "Anna" lite längre ner på min blogg så kommer ni till hennes blogg haha) och hon sa att dom va på Morten´s så vi gick dit istället! Slutade med en hel del pilsner och sedan efterfest hemma hos Anna och Anders! Hade hur trevligt som helst! :) Tack för igår! Dock är man lite sliten idag och jag som ville vart i Göteborg egentligen! Men men.. Får se om jag orkar mig dit senare kanske... Har inget batteri på kameran just nu så laddar upp lite bilder tagna under ett par veckor bakåt, en annan dag! :) Hmm, har jag skrivit så förr tro? Haha.. Ja ja, nu ska jag glo  på mer TV.. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var trevligt att ha er här med! :) snart ska din vovve få ännu en kompis :P

2009-07-29 @ 23:05:29
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0