Snart blir de Lasagnette... :D

Min favorit rätt! Utan tvekan!!!!! Sjukligt gott! När jag va i Thailand 1 månad höll jag på att avlida.. Tänk er när man vaknar upp mitt inatten och är så törstig att man skulle kunna dricka ur toaletten.. Så kändes de för mig, fast med Lasagnette........ Hmm, typ beroende kanske? :) Ja ja, idag har jag varit på Herrestadfjället med Shivaz och lekt.. Efter de åkte jag hem till mamma en kortis och sedan begav jag mig för att hämta Moni efter att hon avslutat en dag på jobbet.. Så åkte vi och hämtade Lina nere i stan och sen åkte vi hem till Moni.. Där har jag nu suttit i ca 2.5 timme.. Kom precis hem.. Haft de kanon mysigt!! Blir nog en date imorgon också! Och hennes lilla pys i magen bara växer och växer! De är så mysigt!! Just nu sitter jag och svettas i soffan.. Mår lite konstigt i hela kroppen.. Jobbigt! Kanske börjar jag bli sjuk?? ORKA.... Usch va jag är varm.. Och alldeles slapp och seg i hela kroppen.. Ja ja.. Jag mår nog bättre efter maten.. Är ju inte världesbäst på att äta kanske.. Bara när T är hemma och ordnar mat :) Kan lätt bli så att jag glömmer de.. Tills min kropp börjar skaka och jag får ett sockerfall.. Då är de dags att äta och då äter jagmat i stora lass!! :) Nä, nu ska jag slå på TVn och se om de går någon kass serie!! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0