Oj oj oj va de lät inatt..

Japp, vaknade flera gånger av att de small till! De vart åskan som va här och härjade.. De lystes upp på himmlavalvet och de small som attans! Häftigt, men läskigt.. :) Jag älskar när de åskar men jag är samtidigt rädd :) Haha.. Ja ja, idag är det Tisdag.. har precis avklarat alla Paradise Hotel avsnitt.. Så nu väntar jag ivrigt på att nästa ska släppas, men de blir ju inte förens inatt.. Ja ja.. Jag får glo de imorgon om jag inte har annat för mig! Om ett par timmar ska jag och mor min åka ut till pappsen och kolla in hans hus.. Han har målat om de.. Så ska vi se hur de blev :) De gick snabbt vill jag lova.. !! Haha, trodde han skulle börja med de nästa vecka..? Men icke, han ringde väl in ett par polacker.... :) Ja ja, jag är varm och jävlig, ska ta mig en dusch så kanske jag känner mig fräshare? Sen blir de lite Honungsmelon.. GOTT! Ja ja, ett kortis inlägg iallafall, läs och njut... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0