Jag vill ut och åka bil..

Jepp, tror jag ska ta mig en tur med voffsingen.. Rasta honom på något roligt ställe, börjar tröttna på att traska omkring i de här trakterna.. Kanske skulle man ta sig ända till Herrestadfjället??? Hmm, de va ett tag sen nu faktiskt! Vaknade klockan halv 11 idag, va fortfarande hur trött som helst och är de ännu.. Märkligt? Jag som inte brukar sova längre än 09.00!? Max.. Jag hatar att sova länge! Usch, de känns jobbigt tycker jag! Har sovit halv kass inatt, kanske är därför? Ja ja, orka spekulera i de mer.. Min mamma kom hem igår :D Va och hämta upp henne på Torp.. Härligt! Är alltid bäst när mamma är i närheten :) Hihi.. Kollar på "Våra bästa år" på TVn, fy fan va dåligt de är!! Man kan kolla ett avsnitt och sedan vänta i 1 månad och när man då tittar igen så har de inte hänt ett piss.. Världens mest sega serie måste de va alltså! Ingen favorit serie direkt... Ja ja, de är sista arbetsveckan för T innan han går på semester nu.. Underbart!!!! Även Brandt och Hellberg går på semester på Fredag.. Härligt! Är de fint väder nästa vecka sticker vi nog ut till Sjöboden och gottar oss där! Blir nog även lite slapp ut hos min far! Men men, vi får hålla tummarna om att de blir kanon väder nästa vecka! Har redan tröttnat på de dåliga vädret :) Ja ja, nu orkar jag icke skriva mer.. HEJSVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0