De är varmt och härligt ännu!

Nå, vilken dag går vi in på med konstant värme nu? Är de den 10:nde kanske? :D I vilket fall som helst är de ju otroligt härligt! Jag älskar solen, hoppas den inte ger mig hudcancer bara! Har ordnat en hyfsat snygg bränna dessutom, men är ju inte nöjd ännu ;) Vilket jag inte ens va när jag kom hem ifrån Thailand efter 1 månad..... Haha, är man någonsin HELT nöjd? Kanske, kanske inte.. I vilket fall som helst ska jag snart borsta tänderna, sedan ut med Shivaz och efter det blir de beachen! i 2 veckor har mina dagar sätt samma ut :) Haha, i stort sätt.. Lina kommer hem ifrån Frankrike på Fredag.. De ska bli roligt! Så får vi se om man lyckats med brännan i Sverige :) Haha.. Igår gick vi till Butler´s ett gäng och tog 2 öl.. Sen tog vi en promenix ut till Skeppsviken, trodde Cafe´t va öppet, men icke.. Så vi satte oss på gräset och prata lite sen gick alla hem.. Va en mysig kväll faktiskt! :) Idag är det "Nattsudd" här i byn.. Då är de alltid 1 miljard folk på gatorna nere i city.. Varmt, svittigt och jobbigt.. Hittar nästan aldrig en plats på någon uteservering! Desto tråkigare.. Menmen, kanske tar man sig en tur dit ner? Om de inte är för varmt..Känns som att de är ganska hett ute idag också! :) Nä, nu ska jag borsta tänderna.. Ska packa ner kameran iväskan nu! :) Haha, kanske kanske, blir de några härliga sommarbilder?? :) HEJSVEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge mig updates!!/ Moooni

2009-07-05 @ 15:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0