07.17 och MacGyver på TV

Jepp, klockan är 07.17 och jag kolla på MacGyver på TVn.. Det är banne mig en gammal serie! :) Haha.. Solen är framme även idag! Hur skönt somhelst! Funderar på om man ska åka till kusten idag kanske? Lägga sig på bryggan i vår sjöbod.. Eller ja, utanför :) Oj nu blev en skjuten på TVn.. Spännande! Haha -eller inte- :) Ja ja, jag är fortfarande lite trött faktiskt.. Men nu är de ju försent att somna om.. Kanske i soffan men..... HAha, nä de får va nock nu! Ska slänga gammal mat ifrån igår som fortfarande står på bordet och luktar blää... Shivaz ligger fortfarande och sover den late hunna! Jag har ont i min svanskota idag..Ska den aldrig läka? De är ju över 1 år sen jag slog i den nu.. Segt! Nä, nu orkar jag icke skriva mer.. En liten uppdatering iallafall :) Ha en fin dag i solen! CIAO BAIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0