Ohoy!

Nu ska jag bli aktiv bloggare! Som så många gånger förr har jag börjat och sen slutat.. Nya bloggar hit och dit! Men denna gången kanske blir anorlunda? Vem vet............... Let´s found out and see..

Jag ska nog lägga upp mycke bilder för de tycker jag är roligt.. Dock har min hund gnagt av min sladd till min kamera så jag kan icke föra över några bilder.... Usch, de blir svårt de här.... Men men, jag har ju en del på lager..

Jag läser ett par olika bloggar men har synpunkter på alla.... Så nu ska vi se om jag kanske lyckas skriva den perfekta bloggen! HAHA troligtvis inte... Vad är de som egentligen är så roligt med att läsa om vad folk gör? Och vad skriver dom oftast?: "Idag har jag......... Idag ska jag........ Jag har ätit......... " mm. Kommer säkert själv skriva liknande saker.. Egentligen bryr jag mig inte ett skit ifall någon har fikat eller varit på bio men jag känner ett slags behov av att läsa?! Haha, de är livsfarligt med bloggar.. Kanske känner man sig på något sätt delaktig i dennes liv? Kanske vill man de? Ja ja, många frågor få svar. Jag tycker iallafall de är för jävla kul att läsa bloggar! Trots att de mesta inte intresserar mig, men fortsätt skriva för guds skull! :) Nu ska jag läsa ett sms, antagligen ifrån Tobias, som jag för tillfället vill kasta ut ifrån balkongen........ hmm..... Min bror fyllde 25 i Söndags så idag ska jag på kalas..!! Mycke riktigt var de ifrån Tobias.. Som vanligt försöker han så smidigt (OSMIDIGT) att försöka dra ett streck över de vi bråkat om.. Jag förstår mig verkligen inte på människor som skjuter undan ett problem istället för att ta itu med de!?! Inte heller personer som hellre pratar med någon annan om en liten insident som angår oss två? (mig och den andre personen alltså) Jaja, nu ska jag ut och gå med min hun! Han är den vackraste i världen! Svart och hårig :) Adios




Dagens citat:   Vackert är allt som ses med kärlekens ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0