Grattis

Till dig du underbara människa/människor som fyller år idag. Kanske har just du/ni turen att läsa detta! haha :)

Sitter här på golvet framför min laptop skriver och lyssnar på Club 8.. Fan va bra! Jag gillar verkligen Club 8 har jag kommit fram till!! Jag blir glad av denna låten som jag lyssnar på nu, den heter: Wathever you want! Men hela albumet är bra! Ladda ner, lyssna och njut! Ett förslag ifrån mig..

Vad är de egentligen med facebook? Alla (i stort sätt) blir ju beroende! Varav jag är en utav dom.. Är det egentligen så kul då? Jag tycker inte de.. De ända som är roligt de är ju att kika på bilder som folk lagt upp!?! Och man är ju inte direkt anonym heller.. Skriver man ett inlägg till någon så kan ju varaenda kotte läsa de, också läsa hela "logg-till-logg".. Man vet allt om allt och alla.. Til och med folk man inte känner.. "Jaha ska hon ha barn... Oj, är dom tillsammans?... Attans, nu tog de slut, och hon som uppdaterade sin status till in a relationship i förrgår.." Haha, så löjligt ändå! Men men, de är väl nyfikenheten som pyser upp till ytan antar jag.. Men man behöver ju egentligen inte ens vara nyfiken, de står ju rätt framför ögonen så fort man loggar in.. haha.. inget privatliv om man har facebook inte.. :) njae, så illa är de väl kanske inte.. MEN vart får man den mesta informationen ifrån nu förtiden egentligen? ja mycke riktigt, facebook! oh ja! :)

Nog talat om facebook.. Sitter här och drömmer mig bort.. Jag kan verkligen fastna i en låt, bara försvinna, njuta, tänka, önska.. Vissa låtar får en verkligen att, ja vad ska man säga, försvinna in i dimman av önskningar, dagdrömmar, fantasier.. Fast jag är nog lite ut över de vanliga när de gäller musik och dagdrömmande.. haha! Tänk er det här: Ditt liv blir som i en film, de kommer musik när du gör vissa saker.. Tex. kysser någon, skuttar fram på gatan, bråkar, gråter, skrattar, åker bil mm.. Fan va coolt de hade varit!!!!!!!!! Och så passande musik till varje tillfälle! Haha, de hade varit något de! jojojojojo!!

Igår va jag hemma hos min mamma på kalas, för Jonas (min broder) fyllde 25 i Söndags, som jag skrev igår.. Vi åt så jävla god mat!! Världens enklaste rätt men en utav dom godaste jag ätit!! Och nu ska jag skriva upp de så kan ni också laga den, de tar inte lång tid! Här kommer receptet: Färska räkor, tortellini, creme fraishe och vitlök! Koka tortellinin, skala räkorna, blanda ihop de med creme fraishen och vitlöken servere tillsammans med en god sallad! Och kanske lite vitlöks bröd! FY FAN va gott de va!!!!!! Låter så simpelt men smakar gudomligt!!! Nä nu får de va nog skrivet för den här gången.. Adjöö


Dagens citat: Vi skulle bry oss mindre om vad andra tänker om oss, om vi insåg hur sällan de faktiskt gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0