Galet trött...

Klockan visar 22.51 och jag är pömsig.. Kan inte ens skriva märker jag.. Hmm.. Detta blir nog ett kort och lättläst litet inlägg.. MEN man måste ju hålla alla (undrar jag de) intresserade läsare uppdaterade :) haha.. Kan ju meddela att jag är bakfull, sliten, tjock (efter all skit man trycker i sig en dag efter man vart på vift) och seg...

För igår vart jag nämligen ute på raj raj.. MYCKET märklig kväll, men väldigt trevlig.. Tills jag blev lite för full och blev sur.... hmmmmmm, har de hänt förr? HAHA! Jag säger bara GG Onsdag äger! Hahaha, hela utelivet i Uddevalla på onsdagar!! Ja ni som bor här och varit med mig på raj raj på onsdagar vet ju vad jag menar.. På nåt märkligt sätt så släpper man alla spärrar och blir skit packad! Till skillnad på de mängder jag dricker på en helg. My god! Jag tycker inte ens de är roligt att bli "full" längre, tycker de räcker när man börjar känna av de.. MEN varför sker då raka motsattsen på en onsdag? De är ju så, de vet ju alla som jag känner! Snälla, ge mig ett svar!!! hahaha!!!! Fick föresten reda på en mycke rolig grej idag.. Min vän ska bli mor! Så inga galna onsdags utflykter med henne på ett jäkla tag! Och de vill jag lova.. VI har allt haft våra små oskyldiga Onsdagar.. Hmmmmmmmmm... HAHA! Nepp, nu blir de till att gå in i sängkammaren, men först så ska jag borsta gaddarna! Tjing Tjong



Dagens citat: Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen.

Kommentarer
Postat av: Moni

Vackra lilla du :)

Nu är iaf jag vaken!

Ny äten och ska duscha strax.. Hoppas vi ses idag!

Pussssis

2009-02-27 @ 08:59:25
URL: http://coelhoo.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha!! Dessa onsdagar! Jag är så lycklig att jag aldrig behöver gå dit! Torsdagarna blir så förbannat jobbiga! :)

2009-02-27 @ 09:33:51
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0