GAAHH!!!

Läste precis någonting på Facebook som gjorde mig så jävla förbannad!!!!

Min vän Moni berättade att en 15-årig kille hade tappat ut en dricka på Mc Donalds i helgen och då tyckte några killar i 20-års åldern att han förtjänade några sparkar i huvudet!?! Va fan är de för FEL på dessa jävla über idioter?????? Jag SKÄMS så jävla mycke över människor när jag hör sånt här!! Vad fan vill dom få bekräftat? För de är just de dom söker, bekräftelse! FAN va häftiga ni är! Ni är så jävla coola! Jag vill vara som er! -i helvete heller-!!!! Ni är en skam för mänskligheten! Så oerhört omogna, så jävla töntiga, så jävla SVAGA!! Och de värsta av allt de är att dom själva inte fattar vad de är dom pysslar med!? För i deras ögon är det ju häftigt att slåss mm.!?! Helt sinnessjukt! Vissa personer är riktiga praktexempel på personer som inte kommer växa upp på ett jävla tag (om dom någonsin gör det)! Kommer däremot inte nämna några namn, men många av oss vet nog några utav dom jag menar! Dom personerna kan man inte annat än att skratta åt och vet ni, de är exakt de vi gör! Vi skrattar åt dom, hånar dom, ser ner på dom! Jag och mina bekanta med andra ord. Men men, vi får hoppas på att dessa hjärndöda människor som gjorde såhär i helgen får ett hårt straff! Men å andra sidan är ju de omöjligt i Sverige pga. våra lama jävla idiot straff! Jag hånar och skrattar åt Sveriges rättssystem också!

Mycke aggresivitet men mycke sanning! Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Moni

Om man blir arg alltså!!

Besviken, fan !

Och själva grejen att dessa jävla nollor tror att

dom verkligen är något, inte annat än ens skit värda!

2009-02-26 @ 09:16:24
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0