Ute hos min far!!

Japp, där befinner jag mig nu.. De ända stället jag kunde komma på som jag kunde koncentrera mig att skriva uppsatsen på! :) Hmm, blev det en korrekt mening? Haha.. Ja ja, så här ute sitter jag nu och mycke riktigt har jag skrivit ca. hälften av min uppsats. Varför går det så sjukt trögt att skriva just den här gången? Blää, har fastnat igen. Riktigt tråkigt! Vill bara få skrivit klart den, så jag kan lämna in den imorgon när jag är i skolan. Så slipper jag åka dit på torsdag, för på fredag åker vi ju till egypten :) Tjohoo!! Hade varit alldeles ypperligt bra om jag fick den klar tills imorgon med andra ord! Ja ja, får väl hitta på något mer att skriva så det blir gjort. Orkar inte bry mig om att den ska vara super bra, de kommer dom säkert tycka ändå ;) haha! Med tanke på att min konkurens är ett gäng 18-åringar som tycker det är häftigt att snacka knark och några äldre som fortfarande har pennfack med nalle puh på, så tror jag min uppsats kommer bli grym ;) haha, nä nu vart jag lite stygg kanske..... Så illa är det väl inte, eller är det det? :) Nepp, nu ska jag skriva klart!! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0