Tittut..

Idag va jag på MVC och mätte och vägde mig samt lyssnade på bebis hjärtslag.. Ahh och tog blodprov! :) Det gör ju verkligen inte ont men hatar bara tanken på att sticka i en blodåder! Bläää! :) Söta Anna va med mig så det va ju en lättnad :) Bebisen växte som den skulle och tydligen gör jag det med...... Pust, har aldrig vägt så mycke som jag gör nu och mer ska de bli! Haha, jag vet ju att det är naturligt och att man ska gå upp i vikt, men de blir ju en smärre chock att ställa sig på vågen! :) Men hade gått upp helt normalt så det var ju bra.. Kanske liiite liiite hade julmaten en påverkan ;) Haha.. Men men det syns ju inte på det sättet så skitsamma..

Nu har vi ätit middag, blev en simpel middag, korv och makaroner! Det är allt bra gott! :) Och nu ligger vi i soffan och tar igen oss. Köpte mig ett par jeansleggings förut, ett par enkla svarta med fickor på rumpan.. Simpla men snygga. Ett snyggt basplagg! Dessutom så var dom billiga som attans! Trodde dom kostade 249 kr (också billigt) men så var det något erbjudande så dom kostade bara 160 kr!! :D Så då unnade jag mig en dyr hårspray istället :) Björn Axen, hoppas den är bra! 120 kr kostade den lilla flaskan! Hör och häpna! ;)

Såå mina vänner, vad ska man hitta på på nyår nu då? Funderar på att sätta mig i bilen och åka och köpa mig ett Wii som jag kan lira på nyår! :) Bojkotta allt vad nyår heter och bara vara hemma och spela nintendo och käka Mc donalds! Haha :) Nää, kanske ska äta en riktig middag iallafall? Ja ja, nu ska jag pussa T i nacken och fråga om vi ska åka och köpa nintendo! :) Hej svej 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Blev det inköp av spel idag?

Jag har glömt säga det till dig när vi pratat och jag gick bara förbi en påse jag ställt fram till dig 23e med tidningar, "vänta barn", "gravid" mm. Mysig lektyr!

Hörs och ses snart! Pöss

2009-12-28 @ 21:28:29
URL: http://theresethorin.bloggsida.se
Postat av: Anonym

jag fick mig en tårögd upplevelse! kramis

2009-12-28 @ 23:23:27
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0