The Shining

Sitter för tillfället och kollar på The Shining, T hade aldrig sätt den (!?) konstigt nog.. Men nu är den nästan slut och jag har juredan sätt den så jag tänkte skriva lite i bloggen, har inget annat att göra.. Dock hade jag tänkt gå ut och diska lite, står lite disk som behöver diskas upp.. Och jag kan inte vänta tills imorgon, för jag vill ha rent och snyggt när jag vaknar. Mina ögon börjar gå i kors, är lite trötter känner jag.. Men men, man har ju sina plikter som kvinna......... ;) Så länge T köper mig presenter så diskar jag ;) Haha.. Om 30 min upptäckte jag att Resident Evil börjar, älskar zombie filmer! Haha, ja där fick ni reda på något udda hos mig :) Har nog sätt alla "nyare" zombie filmer som finns! Sällan någon är bra dock.. Men men, Resident Evil är bra! :) Imorgon är det Söndag (röd dag igen) då ska vi försöka ta oss ut till Spisen och köpa oss en micro! Kan ju vara bra att ha, inte sant? Jag vill ha en ny TV också, men de kanske är onödigt.. Vill ha en ny bara för att jag vill ha våran nuvarande i sovrummet, men de är lite lurigt, för då kommer jag aldrig stiga upp ur sängen! Haha.. Speciellt inte om vi har SF kanalen! :) Men men, finns viktigare saker att lägga pengarna på nu.. Har ju en del utgifter nu med tanke på att en liten är påväg! Och på tal om det, den 9 jan. ska vi kolla på ett litet radhus på Fasseröd, ser såå mysigt ut men får se hur det känns när man går in i det. Och de lär jus tiga i pris tyvärr.. Men men sånt får man kanske räkna med? Ja ja, de dyker ju upp hus hela tiden och jag känner mig inte så stressad över det.. Jag färgade mitt hår förut också, inget speciellt dock, blev brunt som vanligt. Aningen mörkare än förra gången men de tvättas väl ut lite så smått.. Blev nöjd iallafall! Ja ja, nu har jag uppdaterat igen så ni har något att läsa! Det tycker jag ALLA ska göra, för jag hatar att inte ha något att läsa :) Ha en fortsatt trevlig kväll! Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0