Super trött...

Ja jag har varit otroligt trött de senaste dagarna.. Igår orkade jag inte ens starta datorn! Haha.. Va uppe hos T´s mamma en sväng men fick åka hem för jag va så trött :) Så jag åt lunch sen stensomnade jag och vaknade av att T satt i soffan!? Shit då va kl. över 17! Haha.. Sen lirade vi lite nintendo (köpte ett Wii) och efter det åkte vi upp till T´s mamma igen och umgick en stund.. Sen åkte vi hem och kollade på Scarface (haha, fan va löjlig den filmen är alltså) sen stensomnade vi i sängen... Och T försov sig.. Väckte honom kl. 09.14.... Ooopps! Så han blev liiite försenad till jobbet.. Mobilen hade lagt av inatt, typiskt! Själv har jag ägnat morgon och förmiddag med frukost och en promenad med Shivaz.. Orkar inte gå så långt med honom för tillfället, hoppas tröttheten försvinner snart och att jag får nya krafter! Men det blev en 20 minutare så att han fick springa av sig lite4 iallafall! Synd att det ska behöva gå ut över min lilla skrutt shivaz..

Vad kan jag mer berätta? Vad som händer på nyår? Antagligen kommer jag ligga snorig och halvdöd i soffan.. Känner mig inge vidare alls för tillfället.. Tråkigt, men sant! Vi får se helt enkelt.. Nu har jag ungefär 100 dagar kvar på min graviditet, sen har jag förhoppningsvis klämt ut jordens vackraste barn! :) Ska bli rätt skönt att bli "normal" igen. Kroppen och humöret blir så otroligt märkligt när man är gravid.. Man vet aldrig hur man ska må när man vaknar.. Samtidigt tycker jag det är så mysigt att vara gravid också.. Hmm, ja ja, kanske blir det en gång till i framtiden, vem vet? :) Men ska nog fokusera på det kommande barnet ett par år innan dess iallafall! :)

Något som va skönt var att alla mina värden va super bra när jag tog det i måndags på MVC, så jag slipper äta järntabletter! Gött för jag kunde inte bajsa när jag tog en sån! Helt mongo! :) Så det är ju skönt att slippa bli förstoppad! Haha.. Ja ja, nu orkar jag inte akriva mer här.. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0