Sedär ja..

Va många kommentarer jag hade fått idag, skoj! :) Men hur har jag kunnat gå ifrån typ 7 besökare till 21 på en dag? Haha.. AS många besökare har jag, jag vet ;) Ja ja, det är nog en fråga jag aldrig kommer få svar på! :)

Sitter i soffan -igen- , måste verka som att jag har jordens tråkigaste liv, och JA, det har jag för tillfället! Haha.. Men imorgon blir det nya tag, då är det en vanlig veckodag! Första kanske man slår på stort och tränar, de beror på om Alexandra är ledig, sen blir de en tur till solariumet och efter det ska jag till MVC och kolla till barnet! Lika roligt varje gång! Ska mäta och väga mig imorgon också, ska bli lite intressant att se hur mycke jag gått upp och hur många cm magen växt.. Tror det är otroligt lite i cm för att vara i den vecka jag är i! Haha, kan ju fortfarande dölja magen under tröjan och jag går in i vecka 26! Helt otroligt, speciellt när jag sätt andra bebismagar! Jämför man min mage med någon annan i V 26 så är det ju nästan skrattretande så liten jag är! :) Men men, den får växa i sin egen takt.. Inte mig emot! :) Har ju hört att om man är vältränad och har bra muskulatur så tar det lång tid innan magen växer... Ooohh den tackar jag för! ;) Vilket faktiskt ska stämma! Så det är ju bra antar jag :) Ikväll ska jag kolla på Bodyguard och kanske äta lite glass.. Har tänkt äta glass i 3 dagar men inte kommit mig för det än. Och den glassen är den godaste jag någonsin ätit! :) Idag åt vi toast till middag/kvällsmat så nu är jag mätt och god! Härligt!! Märkte att mitt hår blev ganska så mörkt efter färgningen igår, snyggt men mörkt. Får se om färgen ljusnar efter några tvättar.. Men är faktiskt nöjd! Nu är det helt brunt! Snyggt! Brunt är snyggare än blondt! :) Har alltid tyckt och kommer nog alltid tycka! Man ser både smartare och snyggare ut! Haha :) Ja ja, nu orkar jag inte skriva mer! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0