Så trött så trött

Ja jösses vad trött jag är nu förtiden.. Igår somnade jag vid halv 1 i soffan och vaknade runt 4 tiden.. Men va lika trött ändå, somnade som en stock på kvällen! Och nu har jag precis varit på Överby, är galet trött! Inga julklapps inköp dock utan var bara ett trevligt sällskap och så åt jag donken! :) Aldrig fel! Haha.. Såhär i juletider så får man äta dålig mat om man vill! :) Nu kollar jag på Im a legend på canal+, har redan sätt den men den får rulla ändå! Träffade Foffen och Alida idag (va på Överby tillsammans) och det var jätte kul! Har ju inte sätt dom sen i somras! Wikström och johan Hansson var med också, de va också trevligt! :) Alla blev vi lite trötta av att gå där så det var inte så många klappar som blev köpta! Haha.. Ja ja, ikväll ska jag ut och hugga gran hade jag tänkt! Jag ska tjuva en :) Haha.. Så nu måste jag planera mitt rån lite! Ha de sapde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0