Röd dag!

Japp idag är det en röd dag -igen- :) Härligt! Sitter i soffan och dricker the och kollar på fotboll.. Fotbollen hade jag ju kunnat vara utan men T gillar ju det så en får la ställa upp som den toppen tjej man är ;) Haha! Julen har varit väldigt lugn och trevlig! Den 23 firade vi en tidig jul med T´s familj, va jätte mysigt! Köpte en paljett klänning till Therese som jag tyckte va så hon, och som tur var så gillade hon den :) det va nog den roligaste julklappen att ge bort i år faktiskt! :) Är kul när man köpt något som man verkligen förknippar med en människa och så blir de så rätt! :) Therese, du kommer bli ursnygg i den när du drar ut och klubbar eller när du nu väljer att ha den ;)

Julafton firade vi ute hos min pappa, blev en brakmiddag och som vanligt blev man supermätt efter första lasset på tallriken! Och mängder med mat blev över.. Julmats rester smakar dock lika gott dagen efter :) Haha.. Stannade kvar där ute tills igår, men åkte hem när yrvädret började sätta igång.. Och igår blev det en lika lugn kväll i soffan som det avr på julafton! Åt nudlar och baguette och kollade på film! Myspys!

Idag har jag ägnat ett visst antal timmar åt städning (städade igår, men städade idag igen) fråga mig inte varför? Har fått någon slags renligthetsmani av något slag.. Tvättar och städar så fort jag får tid över! Haha.. Så idag ägnade jag tid åt att städa på dom allra märkligaste ställena! Men gott luktar det iallafall! Passade även på att bädda rent, finns det något skönare än att lägga sig i rena lakan? Nepp! :) Jo,kanske.. Men men, det är en speciell njutning iallafall! :) Och ska nog fortsätta min dag med att greja här hemma, måste bara komma på vad jag kan göra.. Ska sätta mig och välja ut lite bilder som jag ska förstora upp och framkalla.. Ska be T´s mammas gubbe Anders att hjälpa mig fixa till bilderna lite också så att dom blir extra snygga ;) Haha.. Sen ska jag köpa ramar och fixa mig en liten "fotovägg" som mina nära och kära ska pryda! Måste bara välja ut en vägg först, sen ska de donas! Ja ja, nu ska jag dricka upp mitt the och kika runt lite på nätet! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0