Ohoy!!

Nu är jag på bättre humör än vad jag var på innan :) Haha.. Har ätit en massa godis och nu vankas det lasagnette..... Oopps, vilken tjockis jag kommer bli ;) Haha, ja ja, jag promenerar ju så mycket så det gör nog inget om jag äter lite godis ibland! Hoppas jag iallafall.. Har avslutat Ht -09 idag, känns oerhört skönt! Lämnat in alla arbeten och varit på min sista lektion! Hurtbulle! Jag va den första att bli klar med projektarbetet, kändes rätt gött att skriva ut det när resten av klassen satt och försökte skriva på det! ;) Haha, vilken dummer jag är va? Gaaah, jag bryr mig inte ett smack! :) Tobias håller på att fixa kanaler till TV:n, har varit och hämtat ut ett nytt kort så han skulle få Canal+ kanalerna, verkar gå sådär.. Men men, det är hans problem inte mitt! ;) Det är han som är mannen i huset = får ta hand om det tekniska! Trots att jag är grym på teknik så överlämnar jag det till honom så han ska få känna sig lite mer käärlaktig! ;) Mmmmmm, nu doftar det ljuvligt i stugan! Mumsmums, Frida älskar lasagnette!!!!!!! Nää, imorgon bär det av ut till pappsen igen och på fredag drar vi mot varmare breddgrader!! NU, blir det maaaaaaat!!!! Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0