Nu mår jag inge vidare...

Nää, har ätit något konstigt idag tror jag. Efter jag och pappa var ute och åt förut fick jag jätte ont i magen och nu mår jag konstigt i hela kroppen.. Illamående och jävlig! Blää!! Hoppas HOPPAS HOOOPPPAS att jag inte spyr, för de lär ju inte bli någon vacker spya! Ägg och bacon, glass, chips och cola... De är vad jag ätit idag! Uueeehhh, den lär ju smaka riktigt dåligt också! Blää jag får panik!!!!! Haha stackare, kul att läsa om hur min spya kommer se ut och smaka ifall jag spyr! :) Solly!

Idag är det Fredag.. Hade egentligen planer på att hitta på nåt idag, men dock blev det en hemmakväll pga. mitt mående.. Synd! Men men, det kommer ju fler tillfällen. Men jag va sugen på att göramig snygg! Eller försöka iallafall, känner mig inte så supersnygg direkt. Mest fet och ja fet.. :) Nää, nu ska jag dra mig tillbaka och fortsätta kolla IDOL. Jävla skitval av låt dom gav Tove! KATASTROF! Höres en annan dag, nu ska jag svälja min egen spya och hoppas det går över! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0