Nintendo Wii

Just nu sitter jag och T och spelar TV-spel, MarioKart, det är roligt! Men jag satte mig med datorn en stund.. Blir lite snurrig i skallen av att tittat på de där spelet för länge! Haha :) Lyssnar mest på när T sitter och dumförklarar sig själv hela tiden när han kör av vägen.. Ganska underhållande faktiskt! "Men faaan va bra Tobias, vilken jävla idiot du är, körde du av vägen IGEN, braa Tobias BRRAAAA" hahahaha! Ja så låter det ifrån andra soffan.. I min soffa är det lite lugnare.. Shivaz nanar och jag kikar runt på nätet.. Förutom pyret i magen, han verkar ha disco eller ta en karatelektion eller nåt....... Kan bara tänka mig hur de blir när han vänder sig och jag ska ta emot alla dessa sparkar mot revbenen... Hmm.. Hoppas han lugnar ner sig :) Han han han, är det en han kanske? Jag säger "han" hela tiden iallafall.. Men vi får se i April!

Ikväll har vi varit på kalas hos T´s pappa som fyller år. Det va jätte trevlig och det bjöds på 2 super goda fisksoppor! Mmmmmm säger jag bara! Men soppa nr. 1 blev min favorit! :) Vi hade iallafall jätte trevlig och mysigt! Har precis talat med min egen far i telefon och allt va bra med honom också. Skönt att höra! :)

Imorgon ska jag försöka pallra mig ner till stan eller ut till torp, beror på hur mycke folk det är på torp.. Tur man har en bror som jobbar där så man kan ringa och checka läget innan man åker ut! Idag va det kö ifrån Herrestad så jag vände och åkte hem istället! Orka Torp när det är så mycke folk! Blää! Men jag ska se om jag kan hitta nogon bra "brun-utan-sol" - spray.. Och ett par skor! Hittade tt par dö snygga klackar i förrgår, kanske köper dom om jag inte hittar något annat.. Nää gott folk, nu ska jag nog försöka knycka kontrollen och lira lite4 mario! Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0