Morning!

Igår kväll/inatt kom det ett lassmed snö, det var roligt! :) Första snön jag ser faller, missade ju förra gången iom. att jag var i Egypten! Så när det började snöa igår blev jag och T som små barn och sa "ohhh nu börjar det!!!!" Haha, för vi hade hört på radion att det skulle komma massa snö.. :) Sånär vi gick ut för att hugga gran så var det precis som i en saga! Vi gick på en stig, snön föll och det låg tjockt med snö på granarna! Det va ett helt otroligt vackert vinterlandskap! Trots att det var mörkt, vi hade ju ficklampa! :) Så fann vi en jätte fin gran som vi tog med oss hem och klädde! Dock finns det inget glitter i den än för jag vill ha guldglitter och det fanns inte i affären igår kväll.. Så jag får leta efter det idag! Kommer säkert inte hitta något, men då får det bli rött glitter istället :) Så nu får allesammans hålla tummarna för att jag hittar glitter i rätt färg! Jag är petig med sånt förstår ni, allt MÅSTE matcha! :) Haha.. Förr var jag tex. ALLTID tvungen att ha samma färg på trosorna som jag hade på min topp när jag hademjukisbyxo, för då syntes ju trosorna... (Detta när jag gick dans, då hade jag bara mjukisar på mig) Haha.. CP! Ja ja, en liten update innan jag sätter igång med dagen, och tro mig, den kommer bli dö stressig!!!! Pust.... Ha de spade

Kommentarer
Postat av: Therese

Vädligt glad för att du följde med hit! Tusen tack för den fina paljetten. Min stil absolut! 10 p till dig:-)

kram

2009-12-25 @ 10:23:53
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0