Min forna kropp är ett minne blott...

Ja usch va ångest det var att kolla på bilder ifrån Thailand! :( Och det var bara 1 år sen!? Herregud, nu ser jag ut som en flodhäst i jämförelse med hur jag såg ut då! Haha, det är inte bra för en sån kroppsfixerad människa som mig att tvingas gå upp i vikt! :) Och dessutom går det inte att förhindra! Jag kan ju tala om att det är en pers varje dag att vakna och stiga upp ur sängen och sedan välja kläder... Ja fy och usch! Och nu tänker alla som läser "fy va ytligt, du är ju gravid" och? Jag tycker då rakt inte det är kul att gå upp i vikt! Hade de bara varit magen som växte så hade det varit helt OK, men nu blir man vattenfylld och massa annat jobbigt.. BLÄÄÄÄÄ!!!! Och det är 4 månader kvar! Hur kommer en att se ut då? Haha.. Ja det är något alldeles speciellt det här med att vara gravid.. Somliga gillar det, andra inte. Det kommer ju något vackert ur det, men resan dit är mindre rolig... Ja ja, bara att promenera vidare! Ska åka och köpa kläder bara för det här! För idag är en dålig dag! Imorgon kanske jag känner mig snygg igen? Bläääääää




Kommentarer
Postat av: Therese

Vill bara meddela att gravida människor är det finaste som finns. Dom har en sååån utstrålning! Det är din känsla och din bild av dig själv, den blir lite sne när man är gravid....

Jag kommer ihåg det...

Men du kommer att få tillbaks formen!

Pöss!!!

2009-12-11 @ 22:32:35
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0