Måndag, vanlig dag!!

Känns ju oerhört skönt med en vanlig dag idag! Ingen röd dag utan en vanlig dag! :)Och vad ska jag då göra denna dag? Jo, jag ska faktiskt ta mig ner till byn och kika lite på rean! Är inte riktigt redo för Torp än! Haha.. Efter nyår brukar det ha lugnat ner sig där ute, så jag tar mig en kik där ute då! :) Vi har iallafall bestämmt oss för att köpa ett Nintendo Wii nu, JA jag vet att det finns vettigare saker att lägga pengarna på nu, MEN vad ska man göra varje helg då? :) Så det ska vi åka ut och köpa oss nån dag innan nyår.. För kanske blir vi sittandes hemma och lirar Wii hela nyårsafton? Dessvärre lutar det åt det.. :) Men inte mig emot! Blir ju det nya Super Mario spelet! :) Tjohoo!! Älskar Super Mario!! :)

Nu är kl. 09.47 kanske skulle man börja göra sig iordning? Ska möta upp Anna vid 12 snåret nämligen.. Men kanske kan vänta lite till med att göra mig iordning.. No Stress så att säga! Stress mår man inge bra av så det försöker jag undvika.. Brukar gå ganska bra faktiskt, klockan får oftast tyvärr rätta sig eftermig och de går ju ut över folk runt omkring.. :) Men de brukar gå bra! Haha.. Ska göra mig gröt till frukost idag, brukar äta det till frukost vanliga dagar..Då blir det godare med en god macka på Lördagsmorgonen! :) Nää, ha en bra dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0