Lördag

Japp, Lördag igen ja. Och inget speciellt händer denna Lördagen heller. Ibland känns det som att tiden står still. Blä! Idag fick jag åka och byta två tröjor. Hela min "kläddag" blev förstörd kan jag lova.. Känner mig otroligt ful och osexig. Jag längtar tills jag kan bli supersmal! Nu är det ju rätt kört, har fruktansvärt ont av det här med viktuppgång och det går ju inte direkt att hindra. Ja, jag är gravid för er som undrar! Har inte haft någon större lust att göra någon stor "internet-grej" av det, för det är så många ytliga grattis att jag bara vill spy ;) Dessutom är det roligare att berätta det öga mot öga, och då gör man det ju för folk man vill ska veta! :) Ja ja, skitsamma, hela världen kan få veta det nu om den vill, för jag blir bara tjockare och tjockare! Haha, neggo Frida har visst vaknat till liv.... Solly! Tobias ligger i den andra soffan och snackare i telefon, så roligt har vi på Lördagar nu förtiden.. Har dock varit nere och ätit på Butler´s, men kvällen lär man väl spendera i horisontiellt läge i soffan.. -igen- PUST! Nä, nu ska jag sluta klaga.. Och då är det lika bra jag slutar skriva! Tjaa

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hej..trorts att vi aldrig träffas, eller ses( har fasen inte sett dig på sjukt länge?)

så vill jag ändå säga grattis till er =)

kom ihåg när du berättade på jobbet om hur det är att ha barn och att dessutom gifta sig (jag)..ja jag svarade dig, när du minst anar är det din tur..och nu står du här..på tjocke ;)



jösses vad kul!alla lycka söting! krama lotta

2009-12-06 @ 17:33:42
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: Charlotte

snarare du frågade mig hur det är osv, ifall ngn missuppfattar hehe

2009-12-06 @ 17:34:48
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0