Linas Kvällsbok

Ja den filmen sitter jag och kollar på nu.. Haha, fy sjutton va härligt att den högstadietiden är över! Den va inte nådig, va liten och osäker man va alltså! Och ändå så tyckte man att man var så sjukt stor och väääldigt häftig! :) Haha, en liten fis var man! Nu när man tittar på tjejer i 14-15 års åldern så är dom ju pyttesmå och tänk, så liten var jag med men jag tyckte jag va så stor och ball! Haha.. Ja ja, nog om det! Idag är det Tisdag, vad blir det, dan före dan före doppare dan? Pirrigt.. :) Eller inte.. Jag längtar mer till nästa år, då kommer det bli hur roligt som helst! Mycke mycke mysigare! Men men, det är ju 1 år kvar och det kommer hända mycke roligt innan dess! Min hund ligger nu och sover och drömmer! Han morrar och gnyr och sparkar, han är för rolig! :) Men ack så töt han är min lilla voffsing! Nu ska jag snart borsta mina tänder och sedan ska jag gå ut med min hund! Så kanske han kan äta sin mat efter det, han har slutat äta på morgonen, mongo. Ja ja, nu orkar jag inte skriva mer! Ha de spade vi hörs  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0