Klar med alla SvB uppgifter..

Ja gudars va härligt! Nu är jag klar med alla uppgifter i SvB! Så nu kan man koppla bort det tills vidare.. Ja ja, idag är det Torsdag och jag har slutat för dagen.. Satt kvar i bibblan och skrev lite, men nu ska jag åka hem snart! Ikväll blir det "Jul på Liseberg" :) Älskart! Man får ju passa på när det är sånt här väder ute, man vet ju aldrig när det blir regn igen! Skulle vart dit på Söndag egentligen, men åker dit idag. Ska ju bli + grader igen och om det regnar på Söndag så kan man ju hoppa över det! Annars kanske man kan åka ner en gång till! 

Igår var vi på kalas hos Tobias mor, det var trevligt! Åt tacos :) Mmmm!!! Till efterätt blev det tårta, dock gillar jag ju inte tårta så jag hoppade det.. Höll även på att bli knivhuggen av en liten 3:åring igår när tårtan skulle serveras, det är inte varje dag det händer! Jag blev skiträdd iallafall, men det gick ju som tur var bra. Men han lärde sig nog inte att knivar var farligt, för det ända han sa var "mormor dum"! Ja ja, får hoppas han inte får tag i fler knivar så att de inte händer en olycka. 

Nu ska jag åka hem och äta en bit mat, vad det blir har jag inte bestämmt ännu! Ringer nog till mami och kollar vad hon ska äta! :) Min lilla mamma ska åka till Egypten imorgon, sen åker vi veckan efter, och när vi kommer hem så åker hon till Norge.... :( Jag kommer längta efter min lilla mamma!! Ja ja, nu ska jag åkaaaaa!! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0