KALLT!!!

Jösses va kallt det är ute!? Va ute med Shivaz förut och det va längesen jag frös så mycke.. Fick ta en kortare promenad och gå in! Dags att köpa ny vinterjacka kanske? :) Synd bara att den jag vill ha kostar 3800 kr.. Hmm, brukar aldrig köpa så dyra saker men när det är en jacka så känns det som att de kan vara värt det. Den är ju trots allt otroligt varm! :) Men vi får se.. Har iallafall varit och gjort mina naglar, dom blev dö snygga! Känns gott att ha fått dom fixade nu såhär innan jul och nyår! Men så var man 500 kr fattigare.. Tur att man inte gör om sina naglar 1 gång i veckan, då hade det blivit dyrt :) Ja ja nog om det nu! Hur ska jag spendera resten av dagen tro? Ska iallafall förbi brorsan och hämta en grej så jag kan föra över bilder till datorn, äntligen! Ha ha, måste bli bättre på att lägga upp lite bilder, defenitivt att lägga in dom på datorn! LatFrida! :) Magen växer och pyret sparkar för fullt.. Gud va konstigt det kommer kännas sen när man fött och det är helt lugnt och tilla i magen hela tiden! Haha, kommer ju kännas jätte konstigt! :) Men men, då har man ju ett litet mirakel PÅ magen istället :) Oj oj oj, blir varm i hela kroppen när jag tänker på det! <3 Men men, det är ett tag kvar.. Nu är jag i Vecka 24 och min mage växer vääääldigt långsamt! :) Kan fortfarande dölja det om jag vill! Haha.. Kommer väl bara säga PANG och så är den enorm! :D Ja ja, nu vet jag inte vad jag mer ska skriva.. Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0